Запитання та відповіді

Що таке «кешбек»?

Кешбек - це повернення покупцеві частини вартості товару після покупки. Серед наших партнерів є магазини, які повертають до 36%.

Скільки грошей мені буде повернуто з покупки?

Розмір кешбеку залежить від умов магазину. Це може бути відсоток від суми замовлення або фіксована сума. Точний розмір кешбеку вказано на сторінці магазину у вкладці «Тарифи».

Як можна вивести гроші?

Деньги можно вывести на мобильный телефон или гривневую карту украинского банка.

Що потрібно зробити для отримання кешбеку?

Для начала зарегистрируйтесь. Далее перед покупкой перейдите в магазин через Moneta.ua и оформите заказ. Кешбек буде нараховано автоматично на ваш рахунок на Moneta.ua.

На сторінці кожного магазину є покрокова інструкція з купівлі з кешбеком.

Чи безпечно купувати через Moneta.ua?

Для использования сервиса не нужно предоставлять личные и платежные данные. Усі операції з оплати виконуються безпосередньо на сайті магазину.

Коли я зможу забрати свій кешбек?

Кешбек можна вивести після підтвердження покупки магазином. У більшості випадків магазини підтверджують покупку протягом 30-45 днів.

Після підтвердження покупки вам буде надіслано листа.

Яка мінімальна сума виведення?

Мінімальна сума виведення на телефон і картки Приватбанку - 20 грн, на картки інших українських банків - 100 грн.

При купівлі з кешбеком ціни завищуються?

Ні, ціни в інтернет-магазинах залишаються такими самими, як під час купівлі без участі Moneta.ua. Перевірити це легко - порівняйте ціни, зайшовши в магазин з іншого комп'ютера або смартфона.

Звідки береться кешбек? Навіщо магазину платити покупцеві?

На рекламу припадає істотна частина бюджету будь-якого магазину. Він може витратити гроші на банер, оголошення в журналі або винагороду партнеру, який приведе покупця. Moneta.ua Нам платять за залучення клієнтів, а ми віддаємо частину своєї винагороди вам - у вигляді кешбеку.

Я оплачу замовлення під час отримання на «Новій пошті», мені нарахують кешбек?

Так, якщо купувати в українських магазинах (Rozetka, Answear, Ельдорадо та інших). Для зарубіжних інтернет-магазинів кешбек нараховується тільки після оплати на сайті магазину.

У якій валюті виплачується кешбек?

Кешбек виплачується в гривнях. Якщо замовлення оплачується в іноземній валюті, то сума кешбеку конвертується в гривні за курсом Нацбанку України на день покупки.

Чи буде зараховано кешбек при оформленні замовлення в магазині телефоном?

Ні, за замовлення, оформлені телефоном, магазини не виплачують винагороду.

Щоб отримати кешбек, необхідно оформляти замовлення тільки через кошик магазину.

Що робити в разі необхідності зміни замовлення?

Потрібно спочатку відмітити старе замовлення, а потім заново перейти в магазин через Moneta.ua і оформити нове замовлення.

Як довго обробляється заявка на виведення?

Заявка на виведення обробляється протягом 3 робочих днів, частіше значно швидше.

Моє замовлення не підтверджено магазином і кешбек анульовано. Чому?

Магазин не підтверджує замовлення й анулює кешбек, якщо під час звіряння замовлень визнав, що купівля здійснена не відповідно до правил сервісу та/або магазину.

Зверніться до служби підтримки Moneta.ua - ми допоможемо розібратися, чому так сталося, і чи можна виправити ситуацію.

Чому розмір кешбеку змінився після підтвердження замовлення магазином?

Перед підтвердженням замовлення магазин перевіряє всі нюанси покупки, і, якщо є на те причини, здійснює перерахунок кешбеку.

Наприклад, був спір щодо замовлення на Аліекспресс і покупець отримав компенсацію, або був застосований промокод, додаткова знижка тощо. Тобто, фактична вартість замовлення змінилася, відповідно, змінилася і сума кешбеку.

Моє замовлення не відобразилося в історії покупок. Чому?

Усі коректно оформлені замовлення відображаються в історії покупок користувачів. Якщо замовлення не враховане в певний період часу, значить, процесу його фіксації перешкоджав якийсь технічний аспект оформлення покупки.

Прогнозований час відображення замовлення в історії покупок вказано на кожній сторінці конкретного магазину. Якщо в зазначений термін замовлення не враховано, його слід скасувати і переоформити, уважно дотримуючись рекомендацій сервісу. Наша служба підтримки також допоможе оформити покупку з кешбеком.

Чому замовлення відобразилося з іншою сумою?

Іноді інформація про замовлення може передаватися нам від партнерської мережі магазину не в повному обсязі (в сумі замовлення може бути вказано 0 грн), або без урахування подробиць оформлення та оплати замовлення (застосування промокоду, знижки).

Не варто переживати в подібних випадках - під час підтвердження замовлення магазином, або раніше, всі цифри буде відкориговано відповідно до фактичної вартості товару або послуги, кешбек буде нараховано в правильному розмірі.

Чому я бачу повідомлення, що нарахуванню кешбеку перешкоджає AdBlock?

Попереджувальне повідомлення з'являється, якщо в браузері встановлено блокіратор реклами (adblock або інший), також воно з'являється в останніх версіях Опери, оскільки там блокіратор стоїть за замовчуванням.

Спочатку переконайтеся, що у вас увімкнено збереження cookie-файлів. Далі спробуйте очистити історію браузера, видаливши «файли cookie, а також інші дані сайтів і плагінів» і «Зображення та інші файли, збережені в кеші» за весь час.

Причина також може бути в антивірусі або брандмауері. Спробуйте тимчасово вимкнути їх.

Де можна прочитати інформацію про Політику про конфіденційність і повні правила?

Ця інформація завжди доступна в підвалі сайту, або перейдіть за цим посиланням.

Як видалити акаунт?

Створіть звернення в підтримку, ми видалимо Ваш акаунт.